• Naslovna
  • Asortiman
  • Cjenik
  • O nama
  • Novosti
    • EU projekti
  • Kontakt
  • PNP kategorije asortimana
    • Pedrollo pumpe i pribor
      • Vanjske pumpe
      • Hidropakovi
      • Dubinske pumpe
      • Muljne pumpe
      • Fekalne pumpe
      • Hidrostanice
      • Pribor za pumpe
        • Kontrolne kutije
        • Tlačne sklopke i regulacije
    • NTP Cirkulacione pumpe
    • Topling kotlovi
    • Ms spojnice, Ms i krom fiting Cavaletto
    • Varem ekspanzione posude
    • Radijatorski pribor
    • Ovjesni pribor
    • Pocinčani fiting
    • Valdom PVC cijevi i fiting
    • Valdom PPR cijevi i fiting
    • Mješalice Ferro
    • Spojna crijeva za plin i vodu
    • Framini kupaonski namještaj
    • Eurostandard santarija
Dobrodošli na naše internet stranice
Proizvodnja radijatorskog i ovjesnog pribora
Veleprodaja, maloprodaja, servis...
043/531-541
pnp@pnp.com.hr
Dobrodošli na naše internet stranice
Proizvodnja radijatorskog i ovjesnog pribora
Veleprodaja, maloprodaja, servis...
Menu Asortiman
  • Naslovna
  • Asortiman
  • Cjenik
  • O nama
  • Novosti
    • EU projekti
  • Kontakt
  • Pedrollo pumpe i pribor
    • Vanjske pumpe
    • Dubinske pumpe
    • Hidropakovi
    • Muljne pumpe
    • Fekalne pumpe
    • Hidrostanice
    • Pribor za pumpe
      • Kontrolne kutije
      • Tlačne sklopke i regulacije
      • Ostali pribor za pumpe
  • NTP Cirkulacione pumpe
  • Topling kotlovi
  • Ms spojnice, Ms i krom fiting Cavaletto
  • Varem ekspanzione posude
  • Radijatorski pribor
  • Ovjesni pribor
  • Pocinčani fiting
  • Valdom PVC cijevi i fiting
  • Valdom PPR cijevi i fiting
  • Mješalice Ferro
  • Spojna crijeva za plin i vodu
  • Framini kupaonski namještaj
  • Elastični sifoni
  • Eurostandard santarija
Povratak na prethodnu stranicu
Naslovna

EU projekti

Proširenje kapaciteta u tvrtki PNP d.o.o. kroz rekonstrukciju krovišta i nabavu viličara

eu-fondovi

Ovaj projekt se financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj

Sadržaj ovog materijala isključiva je odgovornost tvrtke PNP d.o.o.

1.1 Opis projekta

PNP d.o.o. je dana 05. prosinca 2017. godine potpisao Ugovor o provedbi razvojnog projekta pod nazivom „Proširenje kapaciteta u tvrtki PNP d.o.o. kroz rekonstrukciju krovišta i nabavu viličara“ s Ministarstvom gospodarstva, poduzetništva i obrta i Hrvatskom agencijom za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO). Projekt je odobren u okviru Poziva na dostavu projektnih prijava „E-impuls“, kojeg provodi Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija koji se sufinancira iz Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR).

PNP d.o.o. je tvrtka s dugogodišnjim iskustvom i referencama u proizvodnji i montaži nosivih i spojnih elemenata i pozicija koje se koriste u kućnim i industrijskim instalacijama vode, plina i grijanja. Tvrtka posluje na tržištu cijele RH, najviše na području Bjelovarsko-bilogorske, Sisačko-moslavačke županije i grada Zagreba, proizvode plasira putem veleprodaje i tri maloprodajna mjesta. Odobreni projekt nastavak je razvojnih aktivnosti i ulaganja koji se kontinuirano provode u skladu sa zahtjevima i potrebama kupaca te dugoročnim ciljevima tvrtke, koji su primarno usmjereni ka unaprjeđenju kvalitete proizvoda te jačanju konkurentnosti na tržištu. Analizom poslovanja utvrđeni su problemi koje je moguće učinkovito riješiti provedbom spomenutog projekta.

Provedbom odobrenog projekta proširiti će se postojeći proizvodni kapacitet i tehnološki osuvremeniti strojni park kao preduvjet daljnjeg rasta i konkurentnosti na tržištu.

U okviru projekta provesti će se sljedeće aktivnosti:

– (1) rekonstrukcija krovišta

– (2) nabava radnog stroja-viličara

Projektom će se omogućiti povećanje proizvedenih količina proizvoda te zadovoljenje rastuće potražnje na domaćem i tržištu susjednih zemalja, posebice Bosne i Hercegovine. Realizacija ovog projekta temelj je za sve buduće planove i aktivnosti tvrtke PNP d.o.o.

1.2 Podaci o projektu

OPĆI CILJ: Jačanje konkurentnosti tvrtke PNP d.o.o. za natjecanje na domaćem i inozemnom tržištu kroz rekonstrukciju krovišta i nabavu radnog stroja-viličara

UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA: 652.607,56 kuna

UKUPNI PRIHVATLJIVI TROŠKOVI: 522.086,05 kuna

ODOBRENA POTPORA: 281.927,05 kuna

STOPA SUFINANCIRANJA: 54%

TRAJANJE PROJEKTA: 9 mjeseci

RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA: 01. listopada 2017. – 01. srpnja 2018.

OČEKIVANI REZULTATI PROJEKTA:

  • izvršena rekonstrukcija krovišta
  • nabavljen radni stroj-viličar
  • proširen postojeći proizvodni kapacitet
  • osuvremenjen strojni park
  • očuvana postojeća radna mjesta
  • otvorena 2 nova radna mjesta
  • povećan prihod od prodaje za minimalno 15%

1.3 Očekivani učinci projekta

Uspješna provedba rezultirati će pozitivnim srednjoročnim i dugoročnim učincima, koji se mogu sažeti kako slijedi:

  • proširen proizvodni kapacitet
  • suvremeno opremljen strojni park
  • osigurano veće zadovoljstvo partnera i klijenata
  • stvoreni preduvjeti za daljnji rast potražnje
  • unaprijeđena konkurentnost tvrtke

Realizacijom projekta stvoriti će se preduvjeti za daljnji rast i razvoj tvrtke.

1.4 Elementi projekta

Element projekta 1: Nabava radnog stroja-viličara

Radni stroj-viličar

 

Element projekta 2: Rekonstrukcija krovišta

Demontažni radovi

Limarski radovi

Bravarski radovi

Tesarski radovi

Krovopokrivački radovi

 

Element projekta 3: Edukacija zaposlenika

Osposobljavanje za rukovanje viličarem

 

Element projekta V: Promidžba i vidljivost

Objavljivanje članka u Bjelovarskom listu

Postavljanje privremene ploče

Postavljanje trajne ploče

Postavljanje plakata

Postavljanje naljepnica

Informiranje putem web stranice

Element projekta PM: Upravljanje projektom i administracija

Upravljanje projektom

Javna nabava

1.5 Horizontalne teme

Projekt doprinosi jednakim mogućnostima.

Aktivnosti koje će se provesti u okviru projekta neće biti u sukobu, izravnom ili neizravnom, s odredbama Zakona o ravnopravnosti spolova (NN br. 82/08) i Zakona o suzbijanju diskriminacije (NN, br. 85/08, 112/12). Provedena je analiza tržišta rada i procjena učinka projekta na spolove. Analiza strukture nezaposlenih osoba na području Grada Garešnice s ciljem utvrđivanja najosjetljivijih skupina donijela je sljedeće rezultate: (1) mlađe muške osobe od 15-24 godine bez radnog iskustva – 491 osoba i (2) hrvatski branitelji – 122 osobe. Iako nema zvaničnih podataka koliko je žena zaposleno na radnim strojevima, procjenjuje se da znatno manje nego muškaraca. Prilikom zapošljavanja namjeravaju se primijeniti specifične mjere promicanja jednakih mogućnosti, nediskriminacije i socijalne uključenosti: (1) dati će se prednost mlađim osobama bez iskustva ili hrvatskim braniteljima ukoliko će zadovoljavati uvjete radnog mjesta i (2) u promotivnim aktivnostima naglašavati će se načela ravnopravnosti. Poslovni prostor tvrtke uređen je sukladno Zakonu o prostornom uređenju i gradnji te Pravilniku o osiguranju pristupačnosti građevina osobama s invaliditetom i smanjene pokretljivosti.

Projekt doprinosi održivom razvoju i zaštiti okoliša.

Projekt je osmišljen u skladu s načelima uravnoteženog regionalnog razvoja (provodi se na području koje pripada II skupini prema indeksu razvijenosti). Financijski resursi osigurani kroz projekt biti će namjenski i racionalno utrošeni u skladu s pravilima dobrog upravljanja. Nabava će se provesti u skladu s općim načelima i procedurama koje su propisane dokumentom „Postupci nabave za entitete koji nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi“. Prilikom planiranja kupnje radnog stroja-viličara, tvrtka je tražila ponude potencijalnih dobavljača čiji proizvodi imaju standard ISO 9001 te imaju karakteristike ekonomičnosti, sigurnosti i visoke produktivnosti uz primjenu moderne tehnologije. Kod aktivnosti rekonstrukcije krovišta također će se paziti na mogućnost prirodnog osvjetljenja i provjetravanja kako bi se smanjila potrošnja električne energije za osvjetljavanje i hlađenje proizvodnog pogona.

 

Projekt doprinosi promicanju načela dobrog upravljanja, uključujući i suradnju s civilnim društvom.

Predloženi projekt promiče načela dobrog upravljanja: strateško planiranje, efikasnost, odgovornost i transparentnost. Provođenjem projekta unaprijediti će se organizacija rada, osuvremeniti strojni park te otvoriti nova radna mjesta. Znanja, iskustva i vještine upravljanja projektnim ciklusom u sustavu EU financiranja doprinijeti će unapređenju upravljačkih kapaciteta tvrtke za potrebe provedbe drugih razvojnih projekata. Projekt ima i svojevrsnu socijalnu konotaciju odnosno nastoji povećati stupanj uključenosti marginaliziranih skupina u društvo i na tržište rada. Mjerama vidljivosti osigurati će se informiranost lokalne zajednice u cjelini – bolji pristup informacijama o razvojnim projektima i mogućnostima sufinanciranja iz nacionalnih izvora i EU fondova.

REKONSTRUKCIJA KROVIŠTA- U TIJEKU
Rekontrukcija krovišta u tijeku....
VILIČAR TOYOTA TONERO
Viličar Toyota Tonero nabavljen uz sufinanciranje Europskog fonda za regionalni razvoj
2.4 2.6
Rekonstrukcija završena -novi izgled obnovljenog krovišta.

Nenad Popović, direktor

Telefon: +385 43 531 541

E-mail: pnp@pnp.com.hr

Informatizacija poslovanja tvrtke PNP d.o.o.

eu-fondovi

Ovaj projekt se financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj

Sadržaj ovog materijala isključiva je odgovornost tvrtke PNP d.o.o.

1.1 Opis projekta

Tvrtka PNP d.o.o. dana 27.01.2020. godine potpisala je ugovor o provedbi razvojnog projekta pod nazivom „Informatizacija poslovanja tvrtke PNP d.o.o.“ s Ministarstvom gospodarstva, poduzetništva i obrta i Hrvatskom agencijom za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO).

 

Projekt je odobren u okviru Poziva na dostavu projektnih prijedloga „Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti MSP kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) – 2“, kojeg provodi Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija koji se sufinancira iz Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR).

 

Implementacijom i integracijom novih informacijsko-komunikacijskih tehnologija u poslovanje tvrtke PNP d.o.o. doprinijeti će se optimizaciji poslovnih procesa, integraciji poslovnih funkcija, učinkovitijoj organizaciji tijeka rada, poboljšanju interakcije s klijentima i dobavljačima, poboljšanju tržišnog položaja poduzeća te unapređenju slijedećih poslovnih procesa: upravljanje ljudskim potencijalima, računovodstvo i financije, upravljanje imovinom, logistika, marketing, nabava, prodaja, strateško planiranje i upravljanje rizicima što će stvoriti preduvjete za daljnji rast i širenje na domaćem i inozemnom tržištu, smanjenje cijene koštanja proizvoda te rast poslovnih prihoda.

 

Provedbom projektnih aktivnosti ostvariti će se opći i specifični ciljevi poziva.

Opći cilj:

Poduprijeti MSP-ove na primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije radi optimiziranja poslovnih procesa, integriranja poslovnih funkcija, učinkovite organizacije tijeka rada, poboljšanja interakcije s klijentima i dobavljačima te poboljšanja tržišnog položaja poduzeća.

 

Specifični cilj:

Jačanje tržišne pozicije, povećanje konkurentnosti i učinkovitosti poslovanja tvrtke PNP d.o.o. primjenom informacijske i komunikacijske tehnologije kao i podrška razvoju informacijskog društva u RH.

1.2 Podaci o projektu

Opći cilj: Poduprijeti MSP-ove na primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije radi optimiziranja poslovnih procesa, integriranja poslovnih funkcija, učinkovite organizacije tijeka rada, poboljšanja interakcije s klijentima i dobavljačima te poboljšanja tržišnog položaja poduzeća.

 

Ukupna vrijednost projekta: 297.859,50 HRK

Ukupni prihvatljivi troškovi: 238.287,60 HRK

Odobrena potpora: 176.332,82 HRK

Stopa sufinanciranja: 74%

Trajanje projekta: 13 mjeseci

Razdoblje provedbe projekta: 01.12.2019. 01.01.2021.

 

Očekivani rezultati projekta:

  1. Nabavljena i instalirana mrežna i računalna oprema
  2. Implementiran ERP sustav u poslovanje tvrtke
  3. Unaprijeđena znanja i vještine zaposlenika u radu na novim softverima
  4. Javnost upoznata s provedbom projekta
  5. Uspješno proveden projekt

1.3 Očekivani učinci projekta

Očekivani ishodi projekta:

  1. Stvoreni preduvjeti za daljnji rast i širenje
  2. Stvoreni preduvjeti za širenje na inozemna tržišta (BiH, Srbija)
  3. Racionalnija i efikasnija upotreba proizvodnih inputa
  4. Smanjenje cijene koštanja proizvoda
  5. Rast poslovnih prihoda
  6. Povećana razina kompetentnosti zaposlenika
  7. Očuvanje postojećih radnih mjesta

 

Predloženim razvojnim projektom poduzeće PNP d.o.o. zadržati će trenutnu tržišnu poziciju, povećati konkurentnost na domaćem i inozemnom tržištu te stvoriti preduvjete za daljnji rast i razvoj. Racionalnija i ekonomičnija upotreba proizvodnih inputa rezultirati će rastom prihoda i maksimalizacijom dobiti, a uvođenje poslovnog informacijskog sustava unaprijediti će poslovanje i pružiti stalni napredak

 

Realizacijom projekta doprinijeti će optimizaciji poslovnih procesa, integraciji poslovnih funkcija, učinkovitiju organizaciju tijeka rada, poboljšanu interakciju s klijentima i dobavljačima, bolji tržišni položaj te unapređenju sljedećih poslovnih procesa:

  1. Upravljanje ljudskim potencijalima
  2. Računovodstvo i financije
  3. Upravljanje imovinom
  4. Logistika
  5. Marketing
  6. Nabava
  7. Prodaja
  8. Strateško planiranje
  9. Upravljanje rizicima.

1.4 Elementi projekta

Nabava računalne i mrežne opreme

Nabava ERP sustava s edukacijom

Upravljanje projektom

Promidžba i vidljivost

 

Realizacijom projekta nabaviti će se i instalirati mrežna i računalna oprema te izvršiti implementacija ERP sustava u poslovanje tvrtke.

Projektne aktivnosti:

  1. Nabava informatičke opreme za nadogradnju postojećeg hardvera s ciljem postizanja osnovnih preduvjeta za uspješnu implementaciju softvera čime će biti nabavljeno 8 stolnih računala, server i mrežna infrastruktura.
  2. Nabava sustava za unapređenje poslovnih procesa – nabava ERP sustava koji će automatizirati poslovne procese, uspostaviti zajedničku bazu podataka te integrirati s ostalim poslovnim procesima i računovodstvom.

1.5 Horizontalne teme

Promicanje ravnopravnosti spolova

Tvrtka u svom poslovanju poštuje sve odredbe Zakona o ravnopravnosti spolova (NN, br. 82/08) i Zakona o suzbijanju diskriminacije (NN, br.85/08, 112/12). Svim djelatnicima u tvrtki osigurano je radno okruženje bez spolnog uznemiravanja, vrijeđanja ili ugrožavanja bilo koje vrste. Zaposlenici su za svoj rad plaćeni jednako bez obzira na spol, rod, dob ili vjersko uvjerenje.

Svi djelatnici osposobljeni su za obavljanje radnih obveza i svi imaju jednake mogućnosti za napredovanje. Djelatnost kojom se tvrtka bavi je specifična što se tiče strukture zaposlenih prema spolu. Iako je veći omjer muškaraca u odnosu na žene, pri zapošljavanju, oba spola imaju jednake mogućnosti. Sastavni dio provedbe projekta je implementacija politike jednakih mogućnosti kroz promicanje ravnopravnosti spolova koja je sastavni dio strategije zapošljavanja zaposlenika.


Promicanje jednakih mogućnosti i nediskriminacija

Provedba ovog projekta direktno doprinosi promicanju ravnopravnosti spolova i jednakih mogućnosti jer je razvojem tehnologije omogućeno da mnoge stvari obavljaju i fizički manje snažne osobe (žene i osobe s invaliditetom). Uz poštivanje načela jednakosti spolova, tvrtka je od osnivanja otvorena prema angažiranju osoba bez obzira na njihove etičke, vjerske, nacionalne, spolne orijentacije i druge različitosti. Uključenost mjera promicanja jednakih mogućnosti i socijalne uključenosti u projekt su: u projektu nisu isključene osobe s invaliditetom (svima dostupna radna mjesta), nova zapošljavanja, uz razvoj novih softvera stvoriti će se i mogućnost za dodatno obrazovanje (informatičko) koje smanjuje stupanj socijalne isključenosti.

 

Pristupačnost građevinama

Pristupačnost građevina za osobe s invaliditetom uređena je sukladno Pravilniku o osiguranju pristupačnosti građevina osobama s invaliditetom i smanjene pokretljivosti (NN 78/13). Prostorna organizacija proizvodnih pogona (prizemlje, bez fizičkih barijera za kontakte s klijentima /partnerima) omogućava dostupnost usluga osobama s invaliditetom.

 

Informacijsko-komunikacijska pristupačnost

Redizajnom web stranice izvršiti će se prilagodba, kako bi skupinama s različitim potrebama bila pristupačnija i razumljivija. Koristit će se format jednostavan za čitanje, sa odgovarajućim fontom. Za slabovidne osobe – pravilan izbor boja s izraženim međusobnim kontrastom, podrazumijeva promjenu boja pozadine i boje teksta i osiguravanje tekstualnih alternativa za sve elemente koji nisu tekstualni (opis fotografije kako bi osoba s oštećenjem vida imala okvirnu informaciju što slika predstavlja). Također, prilagodbom sadržaja korisničkih sučelja za programe ERP sustava kreirati će se Izbjegavanje dizajna sadržaja na način za koji je poznato da može uzrokovati napadaj (previše treptajući sadržaj).

 

 

Klimatski izazovi

Provedbom ovog projekta i uvođenjem ERP sustava utječe se na smanjenje uporabe papira i cjelokupne papirologije tvrtke. Umrežavanjem odjela organizacije smanjuje se i potreba za fizičkim dokumentom ili nalogom za nabavu zaliha, povećanjem proizvodnje, dostavom proizvoda u poslovnice, jer sve informacije idu putem zajedničke baze podataka čiju nadogradnju realizira ovaj projekt. Osim smanjenja papirologije, bolje se organizira i gospodarenje otpadom jer nakon što se dostave proizvodi, materijali, ili zalihe, automatski se zna da je morao biti bačen njihov omot, materijal u kojemu su dostavljene.

Sustav omogućava brojanje kilaže neiskorištenog materijala od proizvodnje, tzv. “otpadaka”, čije će se stanje bilježiti u sustavu kao i njihovo zbrinjavanje. Tim elementima u projektiranju maksimalno će se iskoristiti mjere kojima se odgovara na klimatske izazove. Dokazano je da oko 51 % potrošnje električne energije iz ICT sektora otpada na telekomunikacijsku infrastrukturu i podatkovne centre. Usprkos tome, ICT rješenja mogu reducirati sveukupnu predviđenu globalnu emisiju CO2 za 14,2 % tijekom 2020. godine. Zadnje procjene taj postotak podižu na 16,5 %. ICT sektor ima velik potencijal za uštedu te omogućava mnogo efikasnije i ekološki prihvatljivije upravljanje resursima. Provedbom projekta tvrtke će ostvariti će se uštede u potrošnji električne energije koje će se postići optimizacijom mrežne infrastrukture i arhitekture mrežnih elemenata što će omogućiti štedljivije, učinkovitije i brže upravljanje poslovnim procesima jer će izbaciti iz poslovanja uređaje koji nisu troše više energije, a nisu adekvatni za buduće poslovanje.

 

Učinkovitost resursa

Informatizacijom tvrtke postići će se smanjenje količine otpada i uštede na energiji – boljom logistikom, pravovremenom izmjenom informacija, boljom kontrolom nad stupnjem izvršenja radnih naloga, i uopće boljom koordinacijom svih odjela tvrtke. Posljedično će doći do smanjenja troškova po jedinici proizvoda, smanjenje praznih hodova, ušteda vremena i energije, što će imati pozitivan utjecaj na učinkovitost resursa u tvrtki PNP d.o.o.

Provedbom projekta pozitivno će se utjecati na realizaciju Plana za resornu učinkovitu Europu i sami cilj Europe 2020. stvaranje pametnog, održivog i uključivog gospodarstva. Unapređenjem informacijskog sustava u tvrtki PNP d.o.o. doprinosi se i razvoju jedinstvenog informacijskog sustava zaštite okoliša jer će nova IKT omogućiti praćenje relevantnih podataka, informacija i dokumenta vezanih za zaštitu okoliša.

 

 

Načela zelenog rasta

U tvrtki se kontinuirano prati potrošnja energije, a otpad se zbrinjava na adekvatan način. Otpad se raščlanjuje na bezopasan i opasan te se zasebno prikuplja tekstilni, papirnati, plastični i opasan otpad, a zbrinjavaju ga tvrtke koje se bave zbrinjavanjem otpada u skladu sa zakonima i propisima. Informatizacijom tvrtke postići će se smanjenje količine otpada i veća ušteda energije. Uvođenjem novih IKT-a pozitivno će se utjecati na učinkovitost resursa, a samim time imati će i pozitivan utjecaj na načela zelenog rasta.

Istraživanja su dokazala da oko 51 % potrošnje električne energije iz IKT sektora otpada na telekomunikacijsku infrastrukturu i podatkovne centre. Usprkos tom velikom postotku, procjenjuje se da bi IKT rješenja mogla reducirati sveukupnu predviđenu globalnu emisiju CO2 za 14,2 % tijekom 2020. godine. Zadnje procjene taj postotak podižu na 16,5 %. S obzirom na to da IKT sektor troši sve više energije, s druge strane pokazuje velik potencijal za uštedu te omogućava mnogo efikasnije i ekološki prihvatljivije upravljanje resursima.

Provedbom predloženog projekta ostvariti će se značajne uštede u potrošnji električne energije koje će se postići optimizacijom mrežne infrastrukture i arhitekture mrežnih elemenata: uvođenje novih softvera i nove informatičke opreme omogućiti će se štedljivije, učinkovitije i brže upravljanje poslovnim procesima jer će izbaciti iz upotrebe uređaje koji nisu adekvatni i time smanjiti potrošnju električne energije na minimalnu razinu. Smanjenje emisije CO2 Procjenjuje se da bi IKT rješenja mogla reducirati sveukupnu predviđenu globalnu emisiju CO2 za 14,2 % tijekom 2020. godine. Zadnje procjene taj postotak podižu na 16,5 %. Provedbom predloženog projekta ostvariti će se pozitivan utjecaj na emisiju CO2, što će se postići optimizacijom mrežne infrastrukture i arhitekture mrežnih elemenata.

Empty tab. Edit page to add content here.

Nenad Popović, direktor

Telefon: +385 43 531 541

E-mail: pnp@pnp.com.hr

eu-fondovi

Ovaj projekt se financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj

Sadržaj ovog materijala isključiva je odgovornost tvrtke PNP d.o.o.

circle-cropped

Uprava Garešnica:

Petra Svačića 2
43280 Garešnica
Tel. 043 / 531 - 541

Maloprodaja Garešnica:

Petra Svačića 2
43280 Garešnica
Tel. 043 / 445 – 440

Maloprodaja Daruvar:

Josipa Jelačića 63
43500 Daruvar
Tel. 043 / 331 - 678

Proizvodnja Garešnica:

Mate Lovraka 25
43280 Garešnica
Tel. 043 / 531 – 314

Pravila privatnosti | Creation & Host: MIDNEL

Koristimo kolačiće na našoj web stranici kako bismo vam pružili najrelevantnije iskustvo pamteći vaše postavke i ponovne posjete. Klikom na "Prihvati sve" pristajete na korištenje SVIH kolačića. Međutim, možete posjetiti "Postavke kolačića" kako biste dali kontrolirani pristanak.
PostavkePrihvaćam
Manage consent

Zaštita osobnih podataka

Zaštita osobnih podataka na web stranici https://pnp.com.hr/

 

Osobni podatak


Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na identificiranu osobu, odnosno osobu koja se može izravno ili neizravno identificirati (npr. ime i prezime, adresa, broj telefona, adresa elektroničke pošte i sl.).

 

Podaci koje prikupljamo


Pristup web stranici https://pnp.com.hr/ je slobodan i ne traži se registracija. Kontaktiranjem putem kontakt-obrazaca ili elektroničkom poštom ispunjavate svoje podatke (kontakt, ime i prezime, a u tekstu poruke navodite neke podatke o sebi). Ti su podaci dostupni isključivo zaposlenicima tvrtke pnp.com.hr kojima su upućeni u svrhu rješavanja vašeg upita. Osim njih dostupni su i tvrtci MIDNEL d.o.o. koja pruža održavanja računalne mreže pnp.com.hr, te tehnički uređuje web stranicu https://pnp.com.hr/.

 

Davanje vaših osobnih podataka je dobrovoljno. Ne obrađujemo više osobnih podataka no što je doista potrebno za odgovaranje na vaš upit.

 

Zaštita vaših osobnih podataka


pnp.com.hr poštuje vašu privatnost te obrađuje vaše osobne podatke pošteno i zakonito.
Vaše osobne podatke spremamo u elektroničkom obliku te u svrhu zaštite primjenjujemo odgovarajuće tehničke, organizacijske i kadrovske mjere zaštite osobnih podataka i procedure kako bismo spriječili da se osobnim podacima ne bi neovlašteno pristupalo.

 

Poruke u elektroničkom obliku


Kad nam šaljete elektroničku poštu (e-mail) s vašim osobnim podacima po kojima vas je moguće identificirati, bez obzira na to radi li se o elektroničkoj pošti s pitanjem ili to činite putem kontakt obrazaca koji se nalaze na web stranici https://pnp.com.hr/, a koji nam dostavljate elektroničkom poštom, mi te podatke koristimo samo u svrhu ispunjenja vaših upita.

 

Brisanje i vaš pristup osobnim podacima


Vaše osobne podatke koje ste nam učinili dostupnima čuvat ćemo za vrijeme postojanja web stranice https://pnp.com.hr/ Ovlašteni ste u svako doba zatražiti obavijest o tome koje vaše osobne podatke imamo u našoj bazi elektroničke pošte, kao i zatražiti da sve ili neke osobne podatke izmijenimo ili izbrišemo. To ćete učiniti tako da našem Upravnom odboru putem kontakt adrese info-hr@kettner.com dostavite obavijest s vašim zahtjevom. Ukoliko postavite jedan od takvih zahtjeva, uložit ćemo razumne napore da potvrdimo vaš identitet i spriječimo neautorizirani pristup osobnim podacima.

 

Dostavljanje osobnih podataka drugim primateljima


Vaše osobne podatke ne dostavljamo drugim primateljima. Međutim, na web stranici https://pnp.com.hr/ pronaći ćete linkove na druge web stranice. Pravila zaštite privatnosti na tim portalima mogu biti drugačija od Pravila zaštite privatnosti na https://pnp.com.hr/. Na našoj stranici možemo vam ponuditi i korištenje društvenih mreža tvrtke pnp.com.hr., (Facebook, Google Plus) koje omogućavaju dijeljenje osobnih podataka. Stoga vas molimo da se upoznate s Pravilima zaštite privatnosti koja se primjenjuju na drugim web stranicama i na društvenim mrežama.

 

Ograničenje odgovornosti


Iako poduzimamo dostupne tehničke, organizacijske i kadrovske mjere u cilju sprečavanja neovlaštenog otkrivanja vaših osobnih podataka, ne možemo jamčiti da neki od osobnih podataka koje prikupljamo neće nikada biti slučajno otkriveni, suprotno odredbama ovih Pravila zaštite privatnosti. Do najveće mjere dopuštene zakonom isključujemo odgovornost za štetu nanesenu korisnicima ili trećim osobama slučajnim otkrivanjem osobnih podataka.

 

Statistika poslužitelja


Ova web stranica koristi Google Analytics mjerenje statistike posjećenosti.

 

Cookies


Pridržavamo pravo koristiti kolačiće (engl. cookije) na web stranici https://pnp.com.hr/. Kolačići predstavljaju skup podataka koji služe kao vaš anonimni individualni identifikator, na način da ga pojedina stranica na web stranici https://pnp.com.hr/ koju posjećujete šalje vašem pregledniku.
Kada pristupite pojedinoj stranici https://pnp.com.hr/, šaljemo vam kolačiće koji se pohranjuju na vašem računalu i služe za bilježenje informacija o vašim prethodnim posjetama (npr. koliko puta ste pristupili stranicama https://pnp.com.hr/). To znači da ćemo prilikom svakog sljedećeg pristupa na https://pnp.com.hr/ potražiti vaš kolačić kako bismo pročitali u njemu zapisane podatke. Kolačić ne sadrži vaše osobne podatke, nego omogućuje brže i učinkovitije aktiviranje informacija, podataka i postavki koje ste već prethodno priopćili prilikom pristupa i korištenja https://pnp.com.hr/. Našim kolačićima na vašem računalu ne može pristupiti neka internetska stranica koja nije dio web stranice https://pnp.com.hr/. https://pnp.com.hr/ prati statističku posjećenost svojih stranica isključivo radi dobivanja nužnih informacija o čitanosti svojih stranica i pri tom koristi uslugu treće strane pod nazivom Google Analytics. Detaljne informacije treće strane o ovoj usluzi, kao i o mogućnostima korisnika da reguliraju postavke kolačića koji su za to nužni, dostupne su na: http://www.google.com/analytics/learn/privacy.html.
Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u postavkama vašeg internetskog preglednika.

Službenik za zaštitu osobnih podataka
Funkcijski
Funkcionalni kolačići pomažu u obavljanju određenih funkcija poput dijeljenja sadržaja web stranice na platformama društvenih medija, prikupljanja povratnih informacija i drugih značajki trećih strana.
Potrebni
Neophodni kolačići su apsolutno neophodni za pravilno funkcioniranje web stranice. Ovi kolačići anonimno osiguravaju osnovne funkcionalnosti i sigurnosne značajke web stranice.
Spremi i prihvati